KYRKANS LÄGENHETER

Kyrkans tre lägenheterna hyrs ut veckovis lördag-lördag under sommarmånaderna från mitten av juni till mitten av augusti. Övrig tid under året sker uthyrning, även kortare perioder, i mån av resurser och med hänsyn till vår övriga verksamhet. Ni återställer lägenheten i samma trevliga skick som den var när ni kom. Städmaterial finns. Ej utförd städning efterdebiteras med 750 kronor.

Betalningsinformation

För att bokning ska gälla måste bokningen vara bekräftad, och bokningsavgiften på 750 kr inbetald till bankgiro 520- 4672 eller swish 123 196 34 38, märkt med efternamn och vecka som är bokad. Resterande inbetalas före ankomst. Bokningsavgift återbetalas inte.

För frågor och prisuppgift kontakta bokning(@)styrsomissionskyrka.se

SÖDRA LÄGENHETEN

40m2 fördelade på två rum (23 och 12m2) och toalett med dusch. I det stora rummet finns matplats och välutrustat pentry utöver 2-3 sängplatser. I lilla rummet finns 1-2 sängplatser. Pris: 6 000 kr/vecka.

ÖSTRA OCH VÄSTRA LÄGENHETERNA

35 m2 allrum samt toalett med dusch. I allrummet finns matplats och välutrustat pentry samt 4 sängplatser. Pris: 4 400 kr/vecka.

KYRKAN HELA ANLÄGGNINGEN

Styrsö Missionskyrka – hela anläggningen hyrs ut till kyrkor och församlingar för ex församlingshelger/dagar, styrelsehelger/dagar och retreater.

Tillgång finns till 12 rum i två annex. Rummen har två bäddar i våningssäng med toalett och handfat. Dusch finns i huvudbyggnaden. Rum 13 är handikappanpassat och beläget i huvudbyggnaden. Rum 13 är ett av rummen i södra lägenheten som består av 2 rum. Finns även 2 lägenheter/rum med flera bäddar. Max 36 bäddar.

Hyra

Grundhyra ett dygn 100 kr/person dock lägst 2000 kr. Bokningsavgift: månd-torsd 2000kr, fred-sönd 4000 kr, återbetalas ej vid avbokning. Bokningsavgiften ingår i den totala hyreskostnaden.

För övriga prisuppgifter och frågor kontakta bokning@styrsomissionskyrka.se

Vi fakturerar!

Vindskyddet på Gule Udde

Styrsö Missionskyrka disponerar ett vindskydd på Gule Udde, längst ut på Styrsös sydspets. Vindskyddet går utmärkt att använda för övernattning av en mindre grupp vid hajker och andra friluftsaktiviteter. Den som är intresserad av att hyra vindskyddet kan kontakta Bertil Pevantus, tel 0705-69 64 61, bertil.pevantus@gmail.com